spawacz.pl

forum spawacza

Dyskusje, opinie i porady dotyczące szeroko pojętej branży spawalniczej
Teraz jest wtorek, 27 października 2020, 02:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nike air max 90
PostNapisane: wtorek, 21 lipca 2020, 11:00 

Nu hvis de kun kan gøre noget ved nike air max 97 deres prisstruktur. Det er ikke ligesom remasterede albums koster mere, ikke? * * Bemærk: Jeg ved, at der er en masse logistiske og forretningsmæssige grunde til, at Nike priser som de gør, men fortæller ikke det til Sneaker Twitter. Detaljer som tåboksen og den rigtige neonfarve gjorde endelig skoen værdig til den originale udgivelse. Vi er blevet sadlet med så mange crappy genudgivelser og hybrider på 95, at det var en strålende dag, hvor Nike endelig besluttede at bringe dem tilbage, dog ikke til at beskære mig. Føler du et mønster her? Mens Nike har gjort gode til store nye versioner og farveveje af Air Force 1, Air Max 95 og Cortez gennem årene, har de også haft så mange botches, at alt håb om ægte genudgivelser syntes håbløst.

Selv noget så simpelt og klassisk som Cortez, som Forrest Gump havde på, kunne have været gået sidelæns, hvis Nike ikke havde foretaget deres research. Heldigvis gjorde de det, og i det sidste Halloween så jeg nogen i et Forrest-kostum med Cortez-skoene. Ja, nogen bar faktisk dem og forsøgte ikke bare at videresælge dem på eBay, når ordet kom ud, at de vill nike free 5.0 e dobbelt eller tredoble deres detailværdi. Air Jordan XX9 er en fantastisk kunstner på banen. Desværre har Jordan Brand aldrig rigtig draget fordel af skoens præstation vævet overdel, der kan producere fotorealistiske billeder ... undtagen for den ene gang i NBA All-Star Weekend. Photo Reel XX9 har den klassiske Nike Air Jordan-annonce med en midtflyvning MJ i Jumpman-posituren.

Når Air Jordan XXX snart kommer, er det usandsynligt, at v nike presto i får andre spark i denne vene, så hvis du kan finde et par til en god pris, vil du ikke fortryde det. Når du er Ronnie Fieg, kan du gøre stort set hvad du vil, og det inkluderer oprettelse af en speciel Asics Gel Lyte 3, der ser tilbage på dit tidligere arbejde. Med en spektakulær pakke, der indeholder et væld af tilbehør, formåede Fieg at fremstille en bedre "What The" -sko end Nike har gjort i årevis. I 2015 så vi flere Nike-silhuetter tage den klassiske sort, rød og hvid farve på Banned Air Jordan 1 inklusive Nike Metcon og Nike Internationalist. Men det var Air Max 1 Banned, der var sådan en på næsen hyldest, at det endda havde en Nike Air-branding på hælen for virkelig at køre punktet hjem.

Bar nike free run e for en ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolde en adidas Kanye-udgivelse. Så hvad angår uredelighed, vinder Nike Golfs store sorte mysteriumskasse ved et jordskred. Mens jeg ikke endte med at blive så meget fan af Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3, er jakken blevet brugt over hele landet temmelig liberalt siden. Med en vægt på over 20 pund var denne behemoth skab fra Pepsi og Nike for at fejre onkel Drew. Vi har talt om dette før, men når Nike tillader et eksternt firma at arbejde på deres spark, ved du, det er en stor aftale. Et fantastisk job fra alle involverede i dette projekt.

Nike og Jordan Brand ejer retroområdet, så det burde virkelig ikke komme som en overraskelse, at de også ville dominere den bedste nye retro colorway-kategori, som om de gjorde den bedste OG-genoplivning, som vi satte op for et par dage siden. Selvom vi kan sætte pris på tilbagevenden af ​​en klassiker nu og da, er det de nye ting, der holder livets sneakercirkel i gang, og når mærker får dem rigtige, kan de være lige så mindeværdige og ikoniske som originaler. Dette er de bedste nye retro sneaker-farveveje, der straks blev klassiske i vores øjne, når # KoFBestOf2015 fortsætter. Nike SB's bestræbelser på at bringe klassikere tilbage ved at genindføre dem i høj- eller lavskårne varianter blev mødt med meget tøven. De La Soul Low var den sjældne undtagelse, da det formåede at bevare alle elementerne, der gjorde originalen til en vinder.

Kort efter fik vi at vide, at der var en faktisk inspiration bag skoen. Vi fandt alle ud af, at Air Jordan 1 Shattered Backboard faktisk var inspireret af en dunk, Michael Jordan gjord nike air max 90 e tilbage i 1985 under et Nike-udstillingsspil i Italien. I løbet af dette spil kastede Jordan det så hårdt, at han faktisk knuste bagpladen, mens han havde på sig en uniform, der kom i orange, sort og hvid. Inspirationen / temaet bag skoen var en dope måde at søge et øjeblik i Jordans historie, som ikke mange kendte til, hvilket fik mig til at ønske skoen endnu mere. Fra et markedsføringsmæssigt synspunkt antager jeg, at jeg aldrig har forstået, hvorfor ingen producent havde kapitaliseret sig i filmtrøjer (jeg vil stadig hav Obrazek e en West Canaan Coyotes Jonathan Moxon # 4-trøje. Nike fortrinsvis).

Szczegóły postu Ostrzeż użytkownika

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]