spawacz.pl

forum spawacza

Dyskusje, opinie i porady dotyczące szeroko pojętej branży spawalniczej
Teraz jest czwartek, 14 listopada 2019, 13:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 11 listopada 2011, 15:43 

Witam Serdecznie Wszystkich forumowiczów.Jestem całkiem nowy w branży,po kilku nieudanych interesach,stwierdziłem,ze powrócę do tego co lubię,czyli ślusarstwo i pochodne,a dokładnie spawalnictwo.W czym rzecz,jak wspomniałem nie jestem fachowcem,a świeżynką jednak chciałbym się zająć spawaniem zawodowo,trochę poczytałem w necie i wiem,ze jest kilka metod,mig-mag,tig,wiem z grubsza na czym te metody polegają,rzecz w tym od czego zacząć aby móc być spawaczem,oczywiście kursy itp.Dużo przewija się informacji na temat certyfikatów itp,jak takie certyfikaty zdobyć ile potrzeba na to czasu i praktyki,jak wyglądają procedury,bo pewnie bo zwykłym kursie spawacza to mogę sobie spawać płotki.Chodzi mi o zajęcie się tą branża typowo profesjonalnie i zawodowo,podoba mi się ta branża,szybko się uczę i jestem osoba dokładna.Proszę o porady Doświadczonych ludzi,a nie jakiś mądrali co zaraz spiszą mnie na straty.Jak wspomniałem jestem nowy i nie doświadczony,dlatego nie będę się wymądrzał.Pozdrawiam

Szczegóły postu Ostrzeż użytkownika

PostNapisane: poniedziałek, 14 listopada 2011, 22:03 

Stary idź na kurs bo i tak będziesz musiał zrobić papiery bo bez tego ani rusz z szukaniem pracy w zawodzie, głabniesz wiedzy teoretycznej i jakieś strzępy praktyki. Jak jesteś kumaty to załapiesz o co chodzi i dalej to tylko praktyka i ciężka praca. Na certyfikaty przyjdzie czas jak się nauczysz roboty. Niestey kolego do specyficznego poczucia fachowości spawaczy się będziesz musiał przyzwyczaić (sam fachowcem nie jestem, ale ludzi z branży znam). Nie ma co gdakać bież się za naukę i robotę a po czasie sam stwierdzisz czy dasz radę. Patrząc na mnogość ofert pracy raczej warto.