forum spawacza
http://forum.spawacz.pl/

JAK SPAWAĆ 7CrMo
http://forum.spawacz.pl/viewtopic.php?f=24&t=701
Strona 1 z 1

Autor:  spawaczd3 [ poniedziałek, 23 stycznia 2012, 22:20 ]
Tytuł:  JAK SPAWAĆ 7CrMo

Witam! Mam pytanko- czy stal 7CrMo spawa się tak jak P91 czyli czy też trzeba puszczać argon na osłonę przetopu? Z góry dzięki . POZDRAWIAM

Autor:  mirek-30 [ czwartek, 26 stycznia 2012, 22:42 ]
Tytuł:  Re: JAK SPAWAĆ 7CrMo

witaj kolego
nie jest to prosta sprawa ale da sie zrobic
ten material ma tendencje do pekniec, wiec najpierw grzanie wstępne. spawasz powolutku, bez pospiechu drut max 2mm, dziecinny prad i tak kleisz. Czesto rob przerwy zeby nie przegrzac ale nie zadlugie zeby za bardzo nie wystyglo. po spawaniu przykryj kocem gasniczym zeby powoli styglo bo jak nie to wyjda na rtg mikropekniecia. Grunt to sie nie spieszyc, jak to mowia wolniej jedziesz dalej zajedziesz;)

powyższy tekst znaleziony w necie ! ! ! ! ! ! ! !

Autor:  spawaczd3 [ piątek, 27 stycznia 2012, 14:09 ]
Tytuł:  Re: JAK SPAWAĆ 7CrMo

Dzięki kolego za pomoc ale troszkę przy późno! Wczoraj robiłem próbkę i wszystko było gitara, prawie... Spawałem drutem 2.4 bo innego nie było i gdy robiłem wypełnienie puściła taśma która trzymała przewód gazu do formowania i przez to na około 1,5cm może być kasza! Teraz czekam na wynik foto ale marna szansa na pozytyw. POZDRAWIAM

Autor:  mirek-30 [ sobota, 28 stycznia 2012, 07:25 ]
Tytuł:  Re: JAK SPAWAĆ 7CrMo

Trzymam za ciebie kciuki :) ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/